Härm OÜ - Biolatte, Anicol ja Rhino Horn´i maaletooja.

Ostutingimused ja privaatsuspoliitika

 

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja teave kauba kohta on märgitud toodete juurde. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes. Kampaaniate soodushindade puhul on tootel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind. Hinnale lisandub teenusetasu kauba kättetoimetamise eest, mis sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel enne kassasse suundumist.

Toodetele võib ise ka järgi tulla meie kontorisse R. Tobiase 7-13, teavitades enda tulekust ette e- kirja teel info@harem.ee 

2. Privaatsuspoliitika

Käesolev lõik kirjeldab ettevõtte praktikat, mis puudutab isikuandmete töötlemist alates andmete kogumisest, kasutamisest kuni kustutamiseni.

2.1 Andmete kogumine ja kasutamine

Härm OÜ (edaspidi osaühing) poolt kogutavate isikuandmete vastutavaks töötlejaks on osaühing. Isikuandmete volitatud töötlejateks on EveryPay AS ja Maksekeskus AS (maksevahendajana) ning Swedbank ja LHV pank.  

Osaühingu poolt kogutavateks andmeteks on need andmed, mis on vajalikud andmesubjekti ehk kliendi enda poolt valitud kaupade ja teenuste ostuks, teenuse ostutamiseks ning suhtluseks. Kogutavateks andmeteks on ees- ja perekonnanimi, elektronposti aadress, telefoninumber ja IPaadress ning kampaaniate raames võidu lunastamisel ka vajadusel sünniaeg või isikukood. Kaupade ja teenuste tehingu käigus kogutud andmeid säilitatakse raamatupidamisandmete juures ning säilitamise aeg on reguleeritud raamatupidamist reguleerivates õigusaktides. Teenuse osutamisel isikuandmete töötlemine, mis ei ole reguleeritud õigusaktides, toimub andmete töölemine Teie vaba tahte avaldusel.

Juhul, kui kasutate meie koduleheküljel enda autentimisel Facebooki või Google kaudu identifisteerivaid võimalusi, siis on Teie andmete kaastöötlejaks ka Facebook ja Google. 

Isikuandmeid ei edastata kolmandatele isikutele sh otseturustust pakkuvetele ettevõtetele va seadusest antud õigust omavatele avalikõiguslikele asutustele (kohtud, prokuratuur, politsei jne). Samuti ei kasuta me teie isikuandmeid mitte-eesmärgipäraselt.

2.2 Küpsised, pakkumiste ja uudiskirjade saatmine

Edastame uudiskirju ainult teie enda nõusolekul, mida te saate ise hõlpsasti tagasi võtta, valides kirja all “ei soovi uudiskirja” lingil. Uudiskirjade edastamisel kogutavad isikuandmed on: ees- ja perekonnanimi ja elektronposti aadress.

Juhul kui osalete meie poolt korraldavates loosimistes töötleme järgmisi (isiku)andmeid: ees-ja perekonnanimi, elektronposti aadress ning võidu kättesaamisel kas elukoha aadress või pakiautomaadi aadress.

Küpsiste kasutamine veebilehel- meie veebileht kasutab küpsiseid veebiliikluse analüüsimiseks ning reklaamide näitamiseks ja pakkumiseks. Küpsistest saate loobuda igal ajal, muutes kasutatava seadme veebilehitseja seadistusi ja kustutades salvestatud küpsised. Küpsiseid hoitakse kuu aega.

Teil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist, sulgemist või kustutamist, va juhul, kui seadus sätestab teisiti 

2.3 Andmete säilitamine

Teie kohta kogutud andmeid, hoitakse ajavahemikul, mil kehtib seaduses sätestatud andmete säilitamise kohustus ja nõuete esitamise aegumistähtaeg, misjärel digitaalsed isikuandmed kustutatakse. Andmeid hoitakse ühes andmebaasis, millist administreerivad töötajad.

Kaitsmaks Teie isikuandmeid, kasutame füüsilisi, tehnilisi ja administratiivseid kaitsemeetmeid. Meie internetivõrk on katistud tulemüüride ja sissetungimist avastava tarkvaraga. Teie isikuandmetele ligipääs on piiratud vaid nende töötajatega, kes vajavad sellist informatsiooni Teile kokkulepitud teenuse osutamiseks või muul seaduslikul alusel.

3. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Kui e-poest tellimine mingil põhjusel ebaõnnestub, siis saab tellimuse esitada ka ettevõtte e-mailile info@harem.ee

4. Tellimuse eest tasumine

Tellimuse eest saate tasuda koheselt pangalingiga valides sobiva panga (SEB, Swedbank, Luminor, Coop ja LHV). Pangalingiga tasudes vajuta peale makse sooritamist kindlasti pangas “Tagasi kaupmehe juurde” nupule, et informatsioon makse kohta jõuaks meie süsteemi automaatselt. Maksete vahendajaks on valitud pank EveryPay AS või Maksekeskus AS. Kui kauba otul tekivad probleemid võtke palun ühendust muuhulgas ka enda pangaga.

5. Soodustused ning sooduskupongid

Soodustused- e-poe poolt pakutavad soodushinnad. Sooduskupongid annavad ostu sooritamisel teatud % soodustuse. Sooduskuponge ei saa rakendada komplektidele, nõustamistele ja koolitustele ning soodushinnaga toodetele. Osaühingul on õigus keelduda sooduskoodidega müügist ja tühistada tellimus, kui on alust arvata, et sooduskoode kasutatakse pahatahtlikult ja mitte enda tarbeks.

6. Nõustamine

Meie e-poe kaudu on võimalik osta ka telefoninõustamist. Võimalik on osta erinevaid toitumisnõustamise pakette ja ka toidutalumatuse testi koos ühisnõustamisega. Paketipõhised toitumisnõustamised sisaldavad endas 3 päeva menüü analüüsi, 40 min telefoni- või zoomi kõne (va 1 p menüü koostamise pakett) ning 1-, 3-, 5 päeva menüü tasakaalustamist.

Paketid sobivad ka siis, kui soovid saada personaalset Biolatte toodete soovitamist. 

Nõustamise puhul ole ruumis, kus pole teisi inimesi, kuhu sind segama ei tulda ja pane muud seadmed hääletuks, et saaksid täielikult keskenduda kõnele või zoom-ühisnõustamisele- ka kaugnõustamisel tuleb luua samasugune ruum nagu seda on kontaktnõustamise puhul. Nõustamine toimub hetkel ainult eesti keeles.

6.1 Personaalne nõustamine

  1. tuleb osta soovitud teenus, täita vajadusel vajalikud ankeedid (menüü, toitumise ankeet jne) ning broneerida endale calendly kalendrisse aeg,
  2. helistada broneeritud ajal +372 5555 4596 või olla valmis zoomi kõneks,
  3. ühe nõustamise ajal tegeletakse ühe inimese nõustamisega,
  4. kui nõustamise käigus selgub, et Sa vajad spetsialisti või arsti poole suunamist, siis teen seda nõustamise käigus. 

PS! Pane tähele, kui kõne algus hilineb rohkem kui 15 minutit, siis nõustamist pakkuda ei ole võimalik ning selle asemel uut nõustamise aega Sulle ei pakuta.

Tegu ei ole tervishoiuteenuse osutamisega, seega antud teenuse käigus ei panda diagnoose ega määrata ravimeid. Meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

6.2 Toidutalumatuse test ja testi tulemuste analüüs

1) osta test meie e-poe kaudu 
2) saada saatekirja koostamiseks e-posti (info@haerm.ee) teel meile testi tegija andmed (ees- ja perekonnanimi, isikukood). Palun ära märgi neid andmeid tellimisel märkustesse, vaid edasta meile need info@haerm.ee e-postkasti,
3) koostame Sulle 3 tööpäeva jooksul saatkirja ja edastame selle Synlabi ning informeerime sellest ka Sind eraldi,
4) verd saad anda tööpäeviti Synlab laborites üle Eesti. Vali Sulle sobivaim koht siit- verevõtukohad 
5) vereproovile mine söömata ja joomata (10 h). Vett võib tarbida kuni 2 h enne testi tegemist. Parim aeg vereproovi andmiseks on hommikul,
6) testi tehakse Saksamaa Synlab pealaboris ning vastusteni kulub reeglina kuni 16 tööpäeva. Kui oleme Sinu vastused kätte saanud, siis krüpteerime need Sinu nimele ja edastame hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. Seega vere andmisest kuni vastuste saamiseni võib kuluda kuni 21 tööpäeva.
7) me edastame Sulle vaid KRÜPTEERITUD kujul tulemused - palun hoolitse ise selle eest, et Su ID-kaardil oleks krüpteeritud failide avamiseks vastavad võimalused aktiveeritud. Krüpteeritud faile ei saa avada mobiili-ID ega SmartID-ga. Ostes testi ja edastades saatekirjaks vajalikud andmed annad nõusoleku enda andmete töötlemiseks.
8) kui analüüsi vastused käes, siis saad ennast registreerida ühisnõustamisele (kirjeldus allpool).
9) Testi vastuseid saab tellida eesti-, inglise- ja vene keeles. Vaikimisi tellime vastused eesti keeles, kui soovid saada testi vene või inglise keeles, siis kirjuta sellest andmete edastamisel info@haerm.ee 

Testi on võimalik osta ka kingitusena. Kui soovid kellelegi toidutalumatuse testi kinkida, siis anna sellest märku ning me edastame kingisaajale personaalse kinkekaardi. 

Testi eest on võimalik maksta ka kahes osas (125 eurot kohe ja 100 eurot mitte hiljem kui kuu aja pärast).  Osade kaupa maksmise soovist kirjuta meile info@haerm.ee Osade kaupa maksmisel sooduskoode rakendada ei saa.

Palun arvesta sellega, et kui Sa valid osade kaupa maksmise, siis esimese 125 euro laekumisel koostame Sulle saatekirja ning teise 100 euro laekumisel edastame Sulle testitulemused (kui need on selleks ajaks juba saabunud).

Kuidas ühisnõustamine välja näeb:

1) oled kätte saanud toidutalumatuse testi vastused,
2) registreeri ennast ühisnõustamisele SIIT link eraldi https://calendly.com/noustamine/toidutalumatuse-testi-uhisnoustamine
3) enne broneeritud aega saadame Sulle Zoomi lingi,
4) avame zoom ruumi ca 5 minutit enne ühisnõustamist,
5) ühisnõustamine kestab tavaliselt 1,5 tundi + ca 30 minutit mis on avatud personaalseteks küsimusteks,
6) nõustamise puhul ole ruumis, kus pole teisi inimesi, kuhu Sind segama ei tulda ja pane muud seadmed hääletuks, et saaksid täielikult keskenduda ühisnõustamisele ehk siis Zoomi ühisnõustamisega tuleb luua samasugune ruum nagu seda on kontaktnõustamise puhul.

PS! Pane tähele, Zoom nõustamised toimuvad siis, kui ühisnõustamisele on registeeritud vähemalt 10 inimest. Juhul, kui Sulle sobival kuupäeval on vähem registeerunuid, siis edastame Sulle eelneva ühisnõustamise järele vaatamise lingi.

Nõustamine ei sisalda endas toitumisnõustamist, menüü, kokkuvõtet ega toitumiskava tegemist, kuid vabade aegade olemasolul on võimalik kõike seda endale juurde osta. 

Ehk, kui oled osalenud ühisnõustamisel ja siiski vajad personaalset nõustamist saad Sa osta eraldi konsultatsiooni.

Toidutalumatuse testi ja toitumissoovituste näol ei ole tegemist tervishoiuteenusega ning osaühingul ei ole vajalik omada tervishoiuteenuse osutaja tegevusluba. Test ja soovitused kuuluvad toitumisnõustamise valdkonda.

Soovituste jälgimine võib aidata kaasa haiguste taandumisele ja/ või haigusnähtude ennetamisele, kuid ei asenda käimasolevat ravi ega ravimeid. Testi tulemuste järgi ei kinnitata ega välistata meditsiinilisi diagnoose. Kõikide tervist puudutavate küsimustega pöörduge alati oma pere- ja/ või raviarsti poole. 

6.3 Prsonaalse nõustamise üldtingimused

Broneeri endale nõustamiseks aeg ning helista broneeritud ajal nõustajale. Juhul, kui broneeritud ajal ei ole võimalik helistada, siis saad selle tühistada mitte vähem kui 24 h enne nõustamist. Juhul, kui aega tühistatud ei ole läheb antud broneering arvesse, kui nõustamine ning selle asemel uut nõustamist boroneerida enam ei saa. 

Vabade aegade olemasolul võib klient broneeritud aega muuta vähemalt 24 tundi enne kokkulepitud aega. Kui broneerimiskalendris vabu aegu pole, siis teenuseosutajal ei ole kohustust enam aegu pakkuda. 

Kui nõustaja leiab nõustamise käigus, et nõustamise teenuse osutamine selles olukorras pole võimalik, siis teavitab ta sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastab nõustamistasu, millest ta võib maha arvestada aja, mille ta on kulutanud materjalidega tutvumiseks ja kliendi nõustamiseks-informeerimiseks. 

Nõustajal ja ettevõttel on õigus teenuse osutamine lõpetada ja tasu mitte tagastada, kui klient rikub selle lepingu tingimusi ja teenuse jätkamine pole võimalik. 

Nõustajal ja ettevõttel on õigus keelduda peale nõustamispaketi lõppu edasisest suhtlusest, kirjadele, kõnedele ja sõnumitele vastamisest ning uue aja broneerimisest.

Nõustajal on õigus keelduda ka teenuse osutamise ajal suhtlusest isiklike kontaktide kaudu ning töövälisel ajal (tööaeg E-R 9:00-17:00). 

7. Kohaletoimetamine

Ise järele tulemine. Toodetele võib ise järele tulla meie kontorisse R. Tobiase 7-13 Tallinn, teavitades enda tulekust ette e- kirja teel info@harem.ee 

8. Pakiautomaadid

Pakkide tarne osas teeme koostööd Itella SmartPOST OÜga. Kuna teiste teenusepakkujate pakiautomaadid paiknevad väljas, siis ei sobi temperatuuride kõikumise ajal nende kaudu tarnimine meie toodetele. Selleks, et saada tooted endale sobivasse pakiaumaati valige rippmenüüst lähim pakiautomaat. Alla 60eurose kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Üle 60eurose kauba saatmisekulud kannab osaühing Härm. Sooduskupongiga tellimise korral arvutatakse transport peale soodustuse summat- kui soodustusega koos on ostusumma üle 60ne euro, siis transport ei lisandu, kui soodustusega koos on summa alla 60ne euro lisandub ka transport. 

E-poe kaudu ostu sooritamisel genereeritakse sisestatud andmete põhjal automaatselt pakendikaart, seega olge enda andmete sisestamisel tähelepanelikud ning kontrollige enne ostu vormistamist need kindlasti üle.

Vigaselt kirjutatud andmed ning vale toote tellimine- tellimuse vormistamisel vale andmete sisestamisel (telefoninumber, Itella smartposti automaat) ja/või vale toote tellimuse korral kannab tellija kõik pakiga seotud lisakulud (tagastamise, uue paki väljasaatmine).

Osaühing tarnib tellitud tooted pakiautomaati 3 tööpäeva jooksul (kui tellid nt reede õhtul, siis hiljemalt kolmapäeval - kuigi tavapäraselt lähevad nädalavahetuse pakid teele juba esmaspäeval). Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist või raha laekumisest. Väljaspool Eestit kaupu ei edastata va eraisikutele. Eestist välja saatmisel ei rakendata 60st eurost tasuta tarnet vaid klient tasub saatmisega kaetud kulud 100% ise.

9. Taganemisõigus

Vastavalt Eestis kehtivatele õigusaktidele juriidilise isiku ostudele taganemisõigus ei kohaldu. Peale tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [va VÕS § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. 14– päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on avatud (kaitsekile eemaldatud), kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel keelduda tagastamisest. Kui ostja on ekslikult ise tellinud vale toote, siis kannab ostja kõik toote edastamise-tagastamise kulud.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, milles tuleb kajastada tagastamise põhjus ning saata see e– posti aadressile info@haerm.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv ese ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. NB! Taganemisõigus ei kohaldu meie poolt korraldatavatele nõustamistele, testidele ja koolitustele ja/või konverentsidele (õiguslik alus VÕS).

10. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb alates kauba üleandmisest ostjale. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e- kirja ning pildi pakendist ja kaubast aadressile info@haerm.ee . Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

12. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e- kirja aadressile info@harem.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada järgneval internetiaadressil https://komisjon.ee. Samuti võite pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole, juurepääs järgneval internetiaadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

OSAÜHINGU REKVISIIDID:
Härm OÜ
reg nr: 14079353
kmk nr: EE101891286
juriidiline aadress: R. Tobiase 6 Tallinn 10147
kontori aadress: R. Tobiase 7-13 Tallinn 10152
e-aadress: info@haerm.ee 
tööaeg: E-R 9-17:00

  • ©Haerm.ee | Kõik õigused kaitstud 2022
  • Kodulehekülje sisu ei ole lubatud avalikustada, levitada või kasutada mistahes muul viisil ja kohas ilma Härm OÜ kirjaliku loata. Avalikustamisel peab säilima viide info algallikale va juhul kui ei ole kokkulepitud teisiti. Veebilehe sisu võib printida vaid isiklikuks kasutamiseks.